fredag 15 juni 2012

Fullspäckad helg

Igår var det som sagt jobb på schemat. Men innan jobbet så tog jag en promenad hem till Ida och sedan åkte vi ner på stan där vi mötte upp Angelica. Gick och lunchade på Gränden, gott!

Efter jobbet skulle Tobias iväg på födelsedagsfirande så jag åkte hem till Ida igen. Vi käkade mat och fulade oss.. Har bara en sak att säga; herregud vilka människor det finns! HAHA.

--------

Idag då? Frukostdejt med Ida, hon kommer om en stund (har redan varit uppe sedan 8 och diskat, dammsugit och torkat golv). Så får vi se om Angelica tittar förbi också. Jobb 15-19 sedan vidare hem till mamma för grillning och fotbollstittande i ett partytält på gården med alla grannar – mysigt!

Imorgon? Färga håret sen hem till min moster för att “fira” min kusins skolavslutning.
Söndag? Eskilstuna för att hämta ett par skor som jag har lagt undan..

IMG_1223IMG_1254

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar