tisdag 24 juli 2012

So much going on

Bilen är tillbaka från lagning – skönt, ett problem borta iallafall. Allt jag behöver säga är bara att fan va otur jag och Tobban har med bilar.. Kanske är menat att vi inte ska ha bil? Börjar fundera på det iallafall.

I fredags var jag hos Angelica med henne och Ida, det bjöds på urgod mat sedan tog vi en cider på Pitcher’s. Super mysigt. Dessvärre ska jag nog inte dricka alkohol för satan i gatan vad jag var bakis dagen efter –och då skulle jag och Tobias åka med hans systers familj till Skinnskatteberg för att fiska (var en utmaning vill jag lova!!).

Vi fick upp några regnbågar iallafall, men jag tappade en på 2-3kg. Ledsen ledsen tjej. Haha.
Söndag? Då åkte jag till Parken Zoo och Tuna park med Ida och Angelica, och på kvällen sov Tobias systerbarn här hos oss. Bra helg!

Imorgon är det dags för jobb igen, inte långt kvar tills vi stänger nu!
IMG_1541IMG_1544IMG_1580IMG_1585
1 & 2 – bilder från fiskedagen.
3 – Ida och Angelica på Parken Zoo
4 – Shoppade lite åt Tobban ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar